דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בונים חדר כושר בבית? 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 5547 פעמים ]

 

חשבתם פעם כמה כסף שילמתם עד היום למכוני הכושר בכל המנויים שעשיתם? גם אם אתם שייכים למקרה הטוב וניצלתם את המנוי והגעתם לפחות ארבע פעמים בשבוע למכון הכושר, וגם אם אתם שייכים למקרה פחות טוב של אלו שנרשמו למכון הכושר הלכו כמה פעמים ובשאר השנה המשיכו לשלם למכון הכושר מבלי לבקר בו פעם אחת. עד היום יכולת לחסוך את הכסף הרב שהוצאת במכון הכושר ולרכוש מכשירי כושר ביתיים ולבנות לעצמך חדר כושר ביתי.

חדר כושר ביתי לעומת מכון כושר

במכון הכושר הביתי לא תצטרך לשלם בכל חודש מחדש (אלא אם כן שילמת עבור המכשירים בתשלומים, אבל גם במקרה זה התשלומים יגמרו ואתה תישאר עם המכשירים בביתך), להתחייב בכל שנה מחדש למכון הכושר, לחכות עד המשתמשים לפניך יסיימו את האימון שלהם ולהיות מוגבל בזמן שאתה יכול לעבוד על המכשיר. בחדר הכושר שלכם תשמעו איזה מוסיקה שאתם רוצים ובאיזה ווליום שאתם רוצים, אתם תחליטו אם המזגן יהיה דלוק ועל כמה מעלות שאתם רוצים ותוכלו ללבוש איזה טרנינג שתרצו.

כאשר יש חדר כושר ביתי כל התירוצים נעלמים, אין מסביבך אנשים רבים, אין תור למכשירי כושר, אין שעות עומס במכון הכושר, אין הגבלה של שעות ולכן אין תירוץ של זמן ועוד תירוצים רבים שמשמיעים מדי יום מנויי חדרי הכושר.

כולם יודעים עד כמה הפעילות הגופנית חשובה, כמה היא תורמת לאיכות החיים, ציוד כושר ביתי יאפשרו לכם לבצע פעילות גופנית. אותו חדר כושר ביתי יהיה לידכם כל הזמן, כך שלא תוכלו לתרץ תירוצים שונים ולא להיכנס ולהתאמן.

חדר כושר ביתי - מחיר

אין צורך לרכוש מכשירי כושר יקרים ונוצצים כדי שתראו את תוצאות האימון או כדי שתרגישו שהתאמנתם, תוכלו לרכוש ציוד בסיסי של אימון ולפי מידת היכולת הכספית שלכם להוסיף עוד ועוד מכשירים. עלות מכון כושר ביתי בסיסי עבור שני אנשים המתאמנים בבית זולה יותר ממנוי שנתי למכון הכושר עבור אדם אחד (המחיר השנתי הממוצע למכון כושר לשנה הוא 3,500 ש"ח).

חדר כושר ביתי - אילו מכשירים חשובים?

המכשירים הבסיסיים משתנים מאדם לאדם לפי הצורך, כמו כן יש צורך במכשירים שונים (בחלק מסוגי האימונים) עבור נשים וגברים. הציוד הבסיסי המתאים גם לגברים וגם לנשים כולל בין השאר מזרן אימון (מחירו נע בין 50-100), גומייה (מחירה 25-30 ש"ח), משקולות (המחיר תלוי במשקלן ונע בין 10-50 ש"ח), כדור פילאטיס (מחירו נע בין 80-120 ש"ח) ועוד.

מכשירי הכושר הפופולאריים ביותר בחדרי הכושר הביתיים הם: הליכון חשמלי או מסלול ריצה, שק אגרוף, קרוס טריינר, אופני כושר, משקולות ליד ולרגל וספת כושר (מולטי טריינר).

לפני הרכישה של מכשירי כושר התייעצו עם המוכר בחנות מכשירי כושר שיסביר לכם כיצד לעבוד עם המכשיר, אם יש קלטת הסבר רכשו אותה גם כן, זכרו בבית אין מדריך ואין מי שיכוון אתכם, חשוב שתעבדו נכון ולא תעבדו לא נכון וחלילה תזיקו לעצמכם. רכשו משקל אותו תשימו באותו חדר כושר ביתי, כך תוכלו לעקוב אחר המשקל שלכם ולבדוק האם הוא השתנה בעקבות האימון.

 

 


המאמר מפורסם בחסות מדריך חדרי כושר הנרחב ביותר בישראל. המדריך כולל אינדקס מכוני כושר ומדריכי כושר אישיים, מאמרים על  אימוני כושר וציוד ספורט, פינת שאלות ותשובות וכן אפשרות לפנות אל חברות בתחום לקבלת הצעת מחיר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב